Followers

Wednesday, October 21, 2015

LAD by FAHIN

Bismillahirrahmanirahim.

Line Maxis Line Celcom,
Hai Assalamualaikum.

Alhamdulillah, akhirnya terbina juga laman blog kami yang kami namakan sebagai LAD by FAHIN. Pada awalnya, kami diminta untuk membina laman blog ini untuk assignment kursus Aplikasi Komputer Dalam Pentadbiran Tanah oleh pensyarah kami, Dr Robiah Binti Suratman. Tapi, bila kami fikirkan semula, kami setuju bahawa ini adalah salah satu platform terbaik untuk kami dedahkan kepada masyarakat tentang apa itu Land Administration And Development. 

Okay guys, for your information, kami merupakan mahasiswi tahun dua Sarjana Muda Sains (Pentadbiran Dan Pembangunan Tanah) Universiti Teknologi Malaysia. 

Mungkin pengetahuan kami masih lagi terbatas, tapi kami akan cuba sedaya upaya untuk belajar dan terus belajar dan seterusnya kongsikan apa yang kami pelajari di sini, untuk anda semua.

Okay, one more, we like to share a little bit info about ourself. Actually, FAHIN stand for initial of our nickname. Our gang consist of five beautiful, cute, joyful, happy go lucky and 'crazy' girl. 

F -Farizan
A - Ameza
H - Haniesya
I - Ida
N - Nurina

Tapi untuk kursus ni, Ameza tak ambil kursus sebab dia dapat transfer credit. Ameza ni bekas student diploma ukur Politeknik Ungku Omar. Ameza ni dah tua dah. Entah-entah esok lusa dia nak kahwin dah. HAHAHA. Okay, mengarut dah !

Back to the topic, disebabkan Ameza tak join kursus, tinggal la kami berempat. Tapi kami still nak guna nama FAHIN tu sebab tu ibarat simbol persahabatan kami. Ececeeee.

Blog ni akan diselia oleh keempat-empat ahli kumpulan kami, di mana di setiap post kami akan nyatakan siapa yang post entry tersebut. 

Stay tune, guys !

OKAY GO !

Till we meet again in the next entry. Muah ciked !


Our awesome lecturer,
Dr Robiah Binti Suratman


FARIZAN


ZAHIDAH & NURINA


HANIESYA


2 comments:

  1. assalammualaikum..maaf..ladyfahin...saya aminah saya baru ambil kos ni sem1 2016...boleh tak saya dapatkan contact untuk bertanyakan berkenaan kos ni..saya mintak tolong sangat2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam. Maaf aminah. Saya baru perasan comment awak. Awak boleh email saya di farizanhajimohamad@gmail.com

      Maaf bertanya, aminah sekarang dah officially jadi student LAD ke ?

      Delete